Putovanja

Pretraga

Mapa sajta

Usluge

Newsletter

Prijavite se i prvi saznajte za popuste!

 

Radno vreme

Radnim danom 10-17

Subota 10-16


Povežite se sa nama
Travelland na Youtube-uTravelland na Facebook-u

Najtraženije

baneri-levo

baneri-levo

baneri-levo

baneri-levo

baneri-levo

Protokoli - VAŽNO!

___________________________________________________________________________________

>>> OVI PROTOKOLI VAŽE ZA GRČKE HOTELE I SASTAVNI SU DEO SVIH PROGRAMA PUTOVANJA! <<<

___________________________________________________________________________________

 

Počevši od 1. jula 2020., grčka vlada odredila je kako će zemlja dočekati putnike, izvršiti potrebne preglede uz mere zaštite svih tokom letnje sezone'

Obrazac za lociranje putnika (PLF) ključni je element u planiranju putovanja. Svi putnici dužni su popuniti PLF najmanje 48 sati pre ulaska u zemlju, nudeći detaljne informacije o mestu polaska, trajanju prethodnog boravka u drugim zemljama i adresi boravka u Grčkoj.

LINK za popunjavanje obrasca pre polaska WEBLINK


UPUTSTVO KORAK PO KORAK Kako da popunite formular

U formular je potrebno upisati osnovne podatke o vama i članovima porodice, odnosno drugim ljudima sa kojima putujete, o tome gde odsedate, da li ste u poslednjih 14 dana bili u inostranstvu, i ostaviti brojeve telefona.

Po slanju formulara ubrzo vam stiže mejl kojim grčke vlasti potvrđuju da su formular dobile, a nešto kasnije i potvrda sa QR kodom, koji ćete na granici moći da pokažete i na svom telefonu, a potvrdu možete i da odštampate.

 

Korak broj 1

U prvom koraku popunjavanja formulara od vas se traži da napišete da li u Grčku dolazite, avionom, brodom ili kopnom, a ako je kopno u pitanju, morate označiti vrstu prevoza kojim dolazite (autobus, automobil).

Protokoli - VAŽNO!

Korak broj 2

Potom ćete morati da upišete registarske tablice, datum ulaska u Grčku, kao i preko kog prelaza ulazite.

Protokoli - VAŽNO!

Korak broj 3

U narednom koraku popunjavate ime, prezime, koliko godina imete, broj pasoša i telefona.

Protokoli - VAŽNO!

Korak broj 4

Slede podaci o tome gde živite, regija Srbije (koja je u ponudi u meniju), grad, adresa i poštanski kod (ZIP).

Protokoli - VAŽNO!

Korak broj 5

Zatim je potrebno uneti tačnu adresu hotela, apartmana ili kuće/stana gde ćete boraviti u Grčkoj, kao i regiju (takodje ponuđena u meniju) i poštanski kod, koji možete pronaći jednostavnom pretragom na internetu.

Protokoli - VAŽNO!

Korak broj 6

Potom je potrebno uneti samo imena, prezimena i godine osoba mlađih od 18 godina, koje putuju s vama.

Protokoli - VAŽNO!

Korak broj 7

Na kraju je potrebno ostaviti i kontakt podatke bilo koje osobe za koju mislite da može brzo da stupi u kontakt sa vama, u slučaju bilo kakve vanredne i hitne situacije.

Protokoli - VAŽNO!

 

 

Protokol za dolazak na kopnene granice

Dolazak osoba na kontrolni punkt. Sve osobe koje ulaze u zemlju moraju po dolasku predate popunjeni obrazac za lociranje putnika (PLF).

Potom prolaze pasošku i carinsku kontrolu, a jedinstveni kod za brzi odgovor (QR) svake dolazne osobe proverava se na ekranu mobilnog telefona ili na ispisanom obrascu s njihovim QR kodom.

Zavisno o njihovoj šifri, ulazne osobe su usmerene od strane službenog osoblja bilo na mesto pregleda ili im je dopušteno da nastave put do krajnjeg odredišta u zemlji, primajući instrukcije od graničnog osoblja, a posebno se tiču potrebnih mera u slučaju pojave simptoma respiratorne infekcije; u tom slučaju moraju se odmah obratiti nacionalnom operativnom centru Nacionalne zdravstvene organizacije (EODY). Ako osobe koje dolaze stižu u Grčku se više puta zaustavljaju, moraju to prijaviti i obavestiti o svom početnom odredištu i putu putovanja za sljedećih 7 dana. Mobilne zdravstvene jedinice EODY (KOMY) radiće non-stop na graničnim prelazima na kopnu.

Svi putnici moraju se pridržavati svih potrebnih mera preventivne higijene (upotreba maski i fizičko / socijalno distanciranje).

Protokol za putnike koji dolaze avionom.

Dolazak putnika na kapiju dolaska.

Prebacite se na područje u kom se nalazi službeno osoblje i proverite jedinstveni kod za brzi odgovor (QR) koji svaki putnik pokazuje na svom ekranu mobilnog telefona ili ispisanom QR obliku.

Osoblje koje vrši pregled usmerava putnike, zavisno o njihovom QR kodu, bilo na mesto za pregleda ili na izlaz (područje zahteva za prtljag ili pasoška kontrola). Po završetku pregleda, usmeravaju se prema izlazu.

Svi putnici moraju se pridržavati svih potrebnih mera preventivne higijene (upotreba maski i fizičko distanciranje).

 

UOPŠTENI PROTOKOL RADA PREMA NOVIM MERAMA ZDRAVSTVENE ZAŠTITE

Izdatim od strane Grčke vlade, broj 1881/29.5.2020

 

Prateći sve predložene zdravstvene protokole i nove mere zdravstvene zaštite, primenjivaće se sledeće:

RECEPCIJA

  • Zaštitni pleksiglas na recepciji kao i odgovarajuće oznake obavezne distance koje se moramo pridržavati, ili nošenje zaštitne maske i rukavica, kao i redovna higijena ruku.
  • Obavezna obuka osoblja za sertifikat „HealthFirst" postavljena na recepciji i vidnom mestu.
  • Ukoliko postoji tehnička mogućnost, uvodi se registracija preko veba, kao i check in putem mobilnog.
  • Checkout je pomeren za 11:00, a check in se pomera za 15:00 ili kasnije.
  • Omogućava se i preporučujemo beskontaktno uručenje računa i faktura kao i plaćanje računa putem platne kartice.
  • Ključ kartice se detaljno dezinfikuju pre nego što se uruče gostima prilikom check in-a u hotel.
  • Zabranjen je ulazak u sobe osobama koje ne borave u hotelu.

 

SOBE-ODRŽAVANJE

  • Detaljno čišćenje, prirodno provetravanje i dezinfekcija soba, pre nego što se stave na raspolaganje gostima, sa posebno pažnjom na delove koji se često dodiruju, kao tasteri, telefon, slavina, upravljač od TV-a.
  • Prilikom dolaska, mole se gosti da obaveste hotel da li žele da im svakodnevno spremaju sobu, pošto prema protokolima nisu u obavezi da to rade svakog dana, radi smanjenja kontakta izmedju zaposlenih i gostiju.
  • Iz sobe se sklanjaju svi dekorativni elementi, dosije sa informacijama, kese za veš, dekorativni pokrivači za krevet, itd.
  • Ukida se svakodnevno menjanje peškira i posteljine, kao i večernje raspremanje soba, osim na zahtev gostiju.
  • Set za ličnu higijenu je dostupan na zahtev gostiju.

 

ČIŠĆENJE-DEZINFEKCIJA

  • Svakodnevno prirodno provetravanje svih opštih delova hotela.
  • Često čišćenje opštih delova koji se često dodiruju, kao tasteri, lift.
  • Sredstva za dezinfekciju ruku smešteni su na ključnim tačkama u svakoj zajedničkoj prostoriji hotela, kao i na radnim mestima svih zaposlenih.
  • Često čišćenje i dezinfekcija filtera za ventilaciju i klimatizaciju.

 

RESTORANI-BAR-KUHINJA

  • Ukoliko hotel zadržava švedski sto, isključivo zaposleni će usluživati goste. Nije dozvoljeno da gosti dodju u kontakt sa priborom sa posluživanje ili hranom.
  • Držaće se predvidjena udaljenost izmedju stolova za ručavanje u zatvorenim i otvorenim prostorima.
  • Preporučuje se postavljanje dodatnog pribora u pojedinačnom pakovanju (npr. umesto slanika, pojedinačno pakovanje soli i bibera)
  • Zavisno od broja gostiju, produžava se radno vreme restorana
  • Obavezna dezinfekcija ruku prilikom ulaska u trpezarijske prostore, kao i obavezno držanje propisanog rastojanja.
  • Koristiće se jednokratne papirne presvlake na svim stolovima.
  • Svakodnevno čišćenje i dezinfekcija kuhinje, restorana i barova.
  • Pridržavanje propisa HACCPiISO 22000.
  • Kod konzumiranja pića u barovima, obezbedjuje se upakovani pojedinačni pribor.
  • Kod služenja room servisa, osoblje se pridržava osnovnih mera zaštite.

 

BAZENI I PLAŽE HOTELA

  • Pridržavanje rastojanja izmedju ležaljki i suncobrana kao i higijenu istih u skladu sa propisanim zdravstvenim propisima.
  • Nije dozvoljeno ostavljanje peškira i „rezervisanje" ležaljki. Ležaljke se rezervišu jedino fizičkim prisustvom gosta.

·         Peškiri za plažu (ukoliko ih hotel nudi) biće smešteni u sobama, u skladu sa brojem osoba na rezervaciji. Prilikom check in-a, gosti dobijaju odgovarajući broj kartica za plaćanje peškira za plažu.

  • Bazeni će raditi u skladu sa novim merama zdravstvene zaštite.
  • Zabranjuje se rad zatvorenih bazena.

 

ΜΙΝΙ CLUB - DEČIJE IGRALIŠTE

  • U hotelskom mini klubu, mali prijatelji će se svakodnevno zabavljati isključivo na otvorenom, uz nadzor iskusnih vaspitača, poštujući sve neophodne mere bezbednosti i higijene.
  • Igralište je otvoreno tokom celog dana, a deca su pod nadzorom roditelja.

 

ZDRAVLJE ZAPOSLENIH

  • Obuka čitavog osoblja vezano za preventivne mere, ličnu higijenu i upotrebu mera lične zaštite. Sertifikacija ove obuke važi za svo osoblje.
  • Detaljna provera zdravstvenih uverenja celog osoblja.
  • Korišćenje rukavica i maske, gde je potrebno, uz česte promene istih.
  • Obuka osoblja za upravljanje slučajevima zaraženim COVID-19, u skladu sa zdravstvenim protokolima.
  • Stalna saradnja sa privatnim lekarom u pružanju zdravstvenih usluga.
  • Kontinuirana obuka, informisanje i poštovanje uputstava nadležnih tela i najsavremenijih protokola u slučaju sumnje na zaraženost COVID-19. Obavezno vodjenje knjige dogadjaja gde se opisuju slučajevi vezani za COVID-19.

 

© Travelland d.o.o. Turistička agencija | Beograd | Dobračina 43

Licenca: OTP 58/2020 A40